عشق بازی با همسر

جمعه 4 مهر 1399
11:46
پرهام

عشق بازی یا به عبارتی معاشقه با همسر یکی از موثرترین راه‌های ایجاد گرمی و لذت در روابط زناشویی است. عشق بازی مقدمه یک رابطه جنسی خوب محسوب می‌شود. علت اصلی اکثر مشکلات جنسی که زوجین از آن شکایت دارند، نداشتن معاشقه و یا کافی نبودن رابطه پیش از دخول است. پایین آمدن کیفیت رابطه جنسی بر دیگر سطوح ارتباطی زوجین تاثیر منفی گذاشته و می‌تواند ازدواج آن‌ها را به خطر بیاندازد. کم نیستند زوجینی که به دلیل نامناسب بودن کیفیت رابطه جنسی درخواست طلاق داده و یا به سمت روابط فرازناشویی پیش می‌روند. در نظر داشته باشید که همیشه عشقبازی به یک رابطه جنسی ختم نمی‌شود اما انجام این عمل در بهبود و استحکام روابط زوجین بی تاثیر نیست. شما می‌توانید از مشاوره جنسی نیز برای بالا بردن کیفیت رابطه‌تان استفاده کنید.

منبع: عشق بازی با همسر

عشق بازی یا به عبارتی معاشقه با همسر یکی از موثرترین راه‌های ایجاد گرمی و لذت در روابط زناشویی است. عشق بازی مقدمه یک رابطه جنسی خوب محسوب می‌شود. علت اصلی اکثر مشکلات جنسی که زوجین از آن شکایت دارند، نداشتن معاشقه و یا کافی نبودن رابطه پیش از دخول است. پایین آمدن کیفیت رابطه جنسی بر دیگر سطوح ارتباطی زوجین تاثیر منفی گذاشته و می‌تواند ازدواج آن‌ها را به خطر بیاندازد. کم نیستند زوجینی که به دلیل نامناسب بودن کیفیت رابطه جنسی درخواست طلاق داده و یا به سمت روابط فرازناشویی پیش می‌روند. در نظر داشته باشید که همیشه عشقبازی به یک رابطه جنسی ختم نمی‌شود اما انجام این عمل در بهبود و استحکام روابط زوجین بی تاثیر نیست. شما می‌توانید از مشاوره جنسی نیز برای بالا بردن کیفیت رابطه‌تان استفاده کنید.

منبع: عشق بازی با همسر

معجزه عشق بازی در بهبود روابط زوجین
عشق بازی پیش زمینه‌ای بر شکل دهی ارتباط صحیح با همسر است که در تجربه رابطه جنسی کامل بسیار مفید واقع می‌شود. برقراری رابطه جنسی با عشق بازی به خصوص برای خانم‌هایی که از طریق دخول به ارگاسم نرسیده و تنها از طریق تحریک کلیتوریس به ارگاسم می‌رسند بسیار تاثیر گذار است. نسبت به شیوه لذت بردن زن و رسیدن به ارگاسم در او حساس باشید و برای بهبود این مسئله مقاله چگونه یک زن را به اوج لذت برسانیم را مطالعه کنید.


عشق بازی با کیفیت از چه ویژگی هایی برخوردار است؟
عشقبازی مهارتی است که دو طرف باید در بالا بردن کیفیت آن تلاش کنند. اغلب افراد می‌پندارند اگر مشکلی در رابطه وجود دارد از جانب آن‌ها نیست. نادیده گرفتن برخی عوامل کوچک گاهی منجر به ناراحتی طرف مقابل می‌شود. اگر لذت جنسی رابطه شما رضایت بخش نیست بهتر است یک بار دیگر موارد زیر را مرور کرده و مطمئن شوید که آن‌ها را رعایت می‌کنید.

1- مکان مناسب و متفاوت
برای بهبود کیفیت رابطه و عشقبازی با کیفیت، همواره از مکان‌های متنوع استقبال کرده و آن‌ها را آماده کنید. اگر همیشه برای عشق بازی و پیش نوازی‌های خود از اتاق خواب استفاده می‌کنید، زمان آن رسیده تا تا جایی به غیر از آن را برای معاشقه در نظر بگیرید. ایجاد تنوع در مکان و زمان می‌تواند در بهبود کیفیت رابطه تاثیر زیادی بگذارد.

2- نظافت و آراستگی و تاثیر شگرف آن در معاشقه
از نکات ضروری و خیلی پر اهمیت درمعاشقه‌ها، رعایت نظافت و آراستگی شخصی است که در بالا بردن کیفیت عشق بازی اثر بسیار زیادی می‌گذارد. استحمام روزانه و پوشیدن لباس مناسب، استفاده از عطر، اصلاح موهای زائد، رعایت بهداشت دهان و دندان و... می‌تواند در بالا بردن کیفیت عشقبازی کمک زیادی کند.

3- نوازش چشمی و نگاه محبت آمیز
نگاه محبت آمیز به همسر و آگاه بودن به زبان نگاه همسر، بدون اینکه کلامی بین شما رد و بدل شود، از مهارت‌هایی است که به مرور زمان در شما به وجود خواهد آمد. همیشه صحبت کردن و گفت‌وگو تاثیرگذار نیست. گاهی یک نگاه محبت آمیز می‌تواند جای کلام را تا حد زیادی بگیرد. نوع نگاه و کیفیت آن، در بالا بردن کیفیت رابطه و عشق بازی با همسر موثر است.

4- کلام محبت آمیز
همسر شما باید باور کند که مهم ترین فرد زندگی شماست. مهارت نوازش کلامی را بیش از پیش در خود تقویت کنید. شما باید محبت و میزان علاقه تان را به زبان بیاورید. مهارت کلامی و نوازشگری‌ها، باید در بیرون از اتاق خواب و حتی فضای غیر خصوصی هم رعایت شود. فرایندی که در ذهن زنان می‌گذرد تا به یک رابطه جنسی خوب ختم شود، در مقایسه با مردان طولانی‌تر است. زنان بیش از مردان به باور محبوبیت خود نزد همسرشان اهمیت می‌دهند اما فراموش نکنید زنان نیز باید علاقه خود را به زبان بیاورند چراکه مردان نیاز به شنیدن کلام محبت آمیز دارند. با این حال توجه داشته باشید که باید برای این مسئله باید یک ارتباط صحیح با همسر خود داشته باشید تا تاثیرات کلام محبت آمیز بیشتر شود.

برای آشنایی بیشتر درباره ارتباط صحیح با همسر کلیک کنید.

5- لمس بدن همسر و انجام ماساژ جنسی
بعضی از مردان با بدن همسر خود مانند یک شئ برخورد کرده و هیچ گونه ظرافتی در طرز برخورد آن‌ها با همسرشان دیده نمی‌شود. اما ماساژ جنسی همسر می‌تواند مانند یک معجزه در برانگیختگی و در بالا بردن میزان انگیزش عمل کند. اگر همسر شما، سرد مزاج بوده و یا هیچ وقت تمایلی به برقراری رابطه جنسی از خود نشان نمی‌دهد، می‌توانید با لمس نقاط حساس بدن او و انجام ماساژ جنسی جذاب، او را برانگیخته کرده و شور و هیجان جنسی را در او دو چندان کنید. لمس کردن نه تنها در کیفیت رابطه جنسی تاثیر بسیار زیادی دارد، بلکه می‌تواند این موضوع را به همسرتان القا کند که چقدر خارج از مسائل جنسی متوجه او و سلایق‌اش هستید.

برای آشنایی بیشتر درباره ماساژ جنسی کلیک کنید.

6- تاثیر مهارت بوسیدن در افزایش حس برانگیختگی
بوسیدن می‌تواند حس تعلق خاطر را در طرف مقابل ایجاد کند. مهارتی که باید در زمان مناسب و شرایط مناسب صورت بپذیرد. ملایمت در انجام امور احساسی و توجه به جسم و روح همسر باعث می‌شود که یک رابطه لذت بخش را تجربه کنید و عشق بازی شیرینی داشته باشید.

7- غافلگیرانه رفتار کردن و بازی با همسر
همسرتان باید از بودن با شما لذت برده و به این اطمینان برسد که جسم و روح او هر دو برای شما مهم است. بازی و شوخی در ایجاد حس لذت، هیجان و بالا بردن کیفیت عشقبازی کمک می‌کند. کاری کنید که همسرتان کاملا در حرکات شما و بازی با نقاط بدنش غافلگیر شود. این غافلگیری برای او جذابیت فوق العاده‌ای را به دنبال دارد.


تاثیر شناخت نقاط حساس بدن همسر در کیفیت عشق بازی
با شناسایی نقاط حساس بدن همدیگر، می‌توانید به همسرتان نشان دهید که چقدر برایتان ارزشمند است. نقاط حساس در زنان شامل سر، گردن، سینه، باسن، کمر، پاها و کشاله ران، گوش و لاله گوش و کلیتوریس می‌باشد. نقاط حساس آقایان نیز شامل سر، گردن، سینه، بیضه و آلت تناسلی است. با شناسایی هر یک از اندام‌های حساس بدن یکدیگر می‌توانید با تحریک به موقع و متناسب با شرایط، لذت بیشتری کسب کرده و معاشقه با کیفیت تری را تجربه کنید. شناخت تفاوت‌ها در برانگیختگی جنسی در مردان و زنان باعث بالا رفتن مهارت شما در رابطه جنسی می‌شود.

برای اطلاع بیشتر درباره برانگیختگی جنسی در زنان و مردان کلیک کنید.


پیش قدمی زن و تاثیر آن در عشق بازی
تصور رایج بین عموم مردم این است که زن نباید در معاشقه و روابط جنسی پیش قدم شود چون حیا و شرمی که در او وجود دارد، معمولا مانع این موضوع می‌گردد. اگر باور شما هم بر این است که شوهر شما باید شروع کننده رابطه جنسی باشد، پس در آینده در انتظار از هم پاشیدگی زندگی مشترک خود باشید. پیش قدم بودن زن نه تنها در استحکام روابط تاثیر زیادی خواهد گذاشت، بلکه مرد نیز متوجه می‌شود که او تنها کسی نیست که تمایل به برقراری رابطه جنسی دارد و آن قدر برای همسرش جذاب هست که اگر خودش پیش قدم نشد خانم باز هم میل به برقراری رابطه جنسی دارد.

برای آگاهی بیشتر درباره رابطه جنسی کلیک کنید.


تاثیر رابطه خشک و غیر منعطف بر روی معاشقه
رابطه خشک یا به دور از شوخی و ملاطفت در دراز مدت، می‌تواند باعث دلزدگی دو طرف شود. اگر می‌خواهید از میزان عمر یک رابطه و میزان کیفیت آن کم کنید، کاملا خشک و رسمی رفتار کنید! اما اگر کیفیت رابطه و بالا بردن آن برای شما در اولویت است باید در این زمینه تلاش بیشتری کنید. برای همسرتان بیشتر وقت بگذارید، علایق او را کشف کنید و تلاش کنید یک نوع صمیمیت دوستانه بین شما برقرار شود. اگر با وجود تمام تلاش‌ها نتوانستید آن طور که انتظار دارید نتیجه بگیرید؛ پس بهتر است از مشاوره روانشناسی در زمینه روابط زناشویی استفاده کنید.


آشنایی با مرکز مشاوره حامی هنر زندگی
مرکز مشاوره حامی هنر زندگی با سابقه چندین ساله در ارائه خدمات درمانی در زمینه مسائل جنسی و زناشویی جزء بهترین و جامع ترین مراکز خدمات روانشناسی است. این مرکز با گردهم آوری جمعی از متخصصین توانسته خدمات خود را با بالاترین سطح کیفیت ارائه دهد و در زمینه های مختلف روانشناسی اعم از خانواده، ازدواج، اعتیاد، کودک، مشاوره شغلی، تحصیلی و ... نیز آماده خدمت رسانی به شما همراهان می‌باشد. حامی هنر زندگی با استفاده از ابزارهایی چون تلفن و اینترنت به مراجعان این امکان را داده تا در کمترین زمان ممکن در هر موقع از روز با بهترین متخصصان در زمینه مربوطه ارتباط برقرار کنند.

برای اطلاع بیشتر درباره مشاوره تلفنی و مشاوره حضوری کلیک کنید.


سوالات متداول
آیا می‌توانم با ماساژ دادن به تحریک بیشتر همسرم کمک کرده و عشق بازی بیشتری را تجربه کنم؟
بله. شما می‌توانید با لمس نقاط حساس بدن او و انجام ماساژ جنسی جذاب، او را برانگیخته کرده و شور و هیجان جنسی را در او دو چندان کنید. همچنین اگر همسر شما سرد مزاج بوده و یا هیچ وقت تمایلی به برقراری رابطه جنسی از خود نشان نمی‌دهد، ماساژ می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.


برای دریافت مشاوره در زمینه عشق بازی با همسر می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

منبع: عشق بازی با همسر


برچسب ها: عشق بازی با همسر ,
[ بازدید : 181 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مشاوره روانشناسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]