همسرداری

جمعه 25 مهر 1399
15:14
پرهام

شاید برای شما نیز سوال شده باشد که همسرداری واقعا به چه معناست و شامل چه کارهایی می‌شود. معمولا همسرداری برای خانم‌ها بسته به فرهنگ و جامعه‌ی آنان متفاوت است. چرا که در هر فرهنگی انجام برخی کارها برای زن ارزش محسوب می‌شود که ممکن است در فرهنگی دیگر اصلا بر روی آن تاکید نشود. در ادامه به برخی اصول کلی برای همسرداری خانم‌ها اشاره خواهیم کرد که درواقع در بین افراد متفاوت تقریبا یکسان است. اگر کسب آگاهی در این زمینه برای شما دغدغه ایجاد کرده، مطالعه‌ی این مطلب می‌تواند برایتان سودمند باشد. همچنین شما می‌توانید راجع به مسائل خانوادگی خود از مشاوره خانواده کمک بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره خانواده کلیک کنید.

منبع: همسرداری

شاید برای شما نیز سوال شده باشد که همسرداری واقعا به چه معناست و شامل چه کارهایی می‌شود. معمولا همسرداری برای خانم‌ها بسته به فرهنگ و جامعه‌ی آنان متفاوت است. چرا که در هر فرهنگی انجام برخی کارها برای زن ارزش محسوب می‌شود که ممکن است در فرهنگی دیگر اصلا بر روی آن تاکید نشود. در ادامه به برخی اصول کلی برای همسرداری خانم‌ها اشاره خواهیم کرد که درواقع در بین افراد متفاوت تقریبا یکسان است. اگر کسب آگاهی در این زمینه برای شما دغدغه ایجاد کرده، مطالعه‌ی این مطلب می‌تواند برایتان سودمند باشد. همچنین شما می‌توانید راجع به مسائل خانوادگی خود از مشاوره خانواده کمک بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره خانواده کلیک کنید.

منبع: همسرداری

همسرداری برای خانم ها | نکات ضروری
همسرداری البته موضوعی مختص خانم‌ها نیست و امری دوطرفه است. بنابراین مردان هم باید به نکات همسرداری برای آقایان توجه نمایند. تقریبا همه‌ی زن‌ها دوست دارند که برای شوهر خود همسر کامل و خوبی باشند. برای آگاهی بیشتر در زمینه همسرداری برای آقایان کلیک کنید.

اما انجام وظایف مربوط به همسرداری همیشه برای افراد آنقدرها هم آسان نیست. چرا که این کار نیاز به مهارت‌های متعددی دارد. شما باید بتوانید مهارت‌های ارتباطی موثری داشته باشید تا در طول زمان روابط عاطفی خود و شوهرتان را زنده نگه دارید. هم چنین نیازمند این هستید که بتوانید در عین انجام وظایف همسرداری، بهترین دوست و همراه او نیز باشید. تقسیم وظایف در زندگی مشترک از مسائلی است که بهتر است مورد توافق شما و همسرتان باشد. در ادامه به توضیحات و ارائه راهکارهایی برای چگونگی انجام این کارها خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات در زمینه تقسیم وظایف کلیک کنید.

1. همسرداری برای خانم ها | در همسرداری مشکلات اصلی و مهم را بشناسید
در طول زندگی مشترک مسلما تعارض‌هایی بین شما و همسرتان پیش می‌آید. اما آیا همه‌ی این‌ها ارزش بحث و جنجال را دارند؟ واضح است که بسیاری از این تعارض‌ها نسبت به بقیه از اهمیت بیشتری برخوردارند. اگر شما در طول شبانه روز دائما در حال شکایت کردن به همسر خود نسبت به همه‌ی مسائل و به خصوص مسائل کوچک باشید، هنگامی که موضوع واقعا جدی و مهمی برای شما پیش بیاید او دیگر حاضر به شنیدن حرف‌هایتان نخواهد بود.

بنابراین تلاش کنید تا از انتقادهای مدام و غیرسازنده دست بردارید. انتقاد کردن به این شیوه می‌تواند رابطه‌ی شما را به آسانی تخریب کند. چرا که این انتقادها و سرزنش‌ها معمولا با هیجانات منفی شدیدی از جانب شما همراه هستند. هیجانات منفی با قدرت زیادی که دارند منجر به تبدیل یک بحث ساده به یک جنجال بزرگ می‌شود.

به همین خاطرباید راه‌های کنترل هیجاناتتان را یاد بگیرید تا در زمان مواجهه با تعارض‌ها بتوانید بیشتر منطقی باشید. زمانی با یکدیگر بحث کنید که واقعا موضوع مهمی در کار باشد. به این صورت تاثیرگذاری حرف‌های شما از بین نخواهد رفت و احتمال نتیجه گرفتن از این بحث‌ها برای شما بیشتر خواهد بود.

2. همسرداری با انتظارات معقول همراه است
کاملا بدیهی است که انتظارات بسیار بالا و دست‌نیافتنی هر کسی را ناامید و ناکام می‌سازد. چرا که هر چقدر تلاش می‌کند هم چنان به چشم یک شکست‌خورده به او نگاه می‌شود. اگر شما نیز این‌چنین نگاهی داشته باشید در واقع در حال آسیب زدن به عزت نفس همسر خود هستید. این آسیب باعث می‌شود که او دیگر حتی در برآورده کردن انتظارهای معقول شما نیز با مشکل مواجه شود. برای کسب اطلاع در زمینه وظیفه زن نسبت به شوهر کلیک کنید.

همیشه این را به خاطر داشته باشید که هیچ رابطه‌ای نمی‌تواند همه جوره کامل باشد. اگر انتظار داشته باشید که در همه‌ی اوقات شرایط کاملا عاشقانه و شادی را با شوهرتان تجربه کنید، مسلما هرگز در زندگی احساس رضایت نخواهید کرد. برای اطلاع از ویژگی‌های خانواده موفق کلیک کنید.

3. همسرداری برای خانم ها | همسرداری موفق با بیان احساسات
از شوهرتان انتظار نداشته باشید که توانایی غیب‌گویی داشته باشد. در واقع بسیاری از خانم‌ها فکر می‌کنند بدون آنکه حرفی بزنند شوهرشان باید متوجه خواسته‌های آن‌ها بشود. در حالیکه این تصور اشتباهی است. اگر به چیزی نیاز دارید صریحا آن را از همسرتان بخواهید یا اگر مشکلی پیش آمده منتظر نمانید تا او خودش متوجه مساله شود. به جای آن تلاش کنید تا دوستانه با شوهرتان درباره‌ی آن به گفتگو بپردازید.

مثلا اگر از دیر آمدن همسرتان به خانه ناراحت هستید به جای صحبت با لحن بد و متهم کردن یا سرکوب احساسات، به شیوه‌ای مثبت و صریح نیاز و احساس‌تان را در این‌باره با او در میان بگذارید.

برای مثال شما می‌توانید جمله ی ساده‌ای نظیر این بگویید: " از اینکه تا این وقت شب باید دور از تو باشم احساس بدی دارم، حس می‌کنم نادیده گرفته شدم". هم چنین پس از اینکه با جملاتی مثبت و کوتاه خواسته‌ی خود را مطرح کردید، بگذارید تا او نیز دلایل خود را مطرح کند. هیچگاه قبل از به پایان رساندن صحبت او شروع به قضاوت گفته‌هایش نکنید.

برای مثال وقتی می گوید که به دلیل کسب درآمد بیشتر مجبور است بیشتر کار کند و تا دیر وقت سر کار باشد، اگر با هم بودن برای شما بیش از هر چیزی اهمیت دارد با گفتن جملاتی نظیر اینکه من حاضرم با درآمد کمتری زندگی کنم اما بیشتر درکنار تو باشم، جو محبت آمیزی را به جای دعوا ایجاد کنید. به این صورت همسرتان نیز با توجه بیشتری به شما گوش خواهد داد و گفته‌هایتان نیز تاثیر بیشتری خواهند داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نکات مهم همسرداری کلیک کنید.

4. همسرداری جدا از دوستی با شوهر نیست
برای اینکه بتوانید رابطه‌ی دوستانه‌ای با شوهرتان داشته باشید، باید صمیمیت و پذیرش بی‌قید وشرط را پرورش دهید. از جمله چیزهایی که موجب پرورش صمیمیت دوستانه بین افراد می‌شود تعریف کردن خاطرات گذشته برای یکدیگر است. گاهی تنها دقایقی در سکوت کنار همسر نشستن به میزان زیادی بین زوجین صمیمیت ایجاد می‌کند. در واقع گاهی رفتارهای کوچک این چنینی با تقویت رابطه‌ی دوستی میان شما تداوم ازدواجتان را نیز بیشتر تضمین می‌کند.

برای اینکه بهترین دوست همسرتان باشید، می‌توانید به ویژگی‌های بهترین دوستان او دقت نمایید. ببینید که چه چیزهایی منجر به شادترین لحظات شما و همسرتان در کنار یکدیگر می‌شود. شادی مهم ترین عامل تعیین کننده برای داشتن یک خانواده سالم است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خانواده سالم کلیک کنید.

5. همسرداری برای خانم ها ؛ رابطه جنسی منظم
این تصور در بسیاری از افراد وجود دارد که رابطه جنسی امری است که خود به خود به وجود می‌آید و نیازمند برنامه‌ی قبلی نیست. اما باید بدانید که متاسفانه این تصور شما را به مسیری می‌برد که ممکن است در آن نیازهای جنسی‌تان کاملا نادیده گرفته شوند. برای کسب اطلاعات در زمینه رابطه جنسی کلیک کنید.

این مساله را در نظر بگیرید که در اکثر روابط، نیازهای جنسی و جسمانی افراد با یکدیگر تفاوت دارد. باید بتوانید متناسب با نیازهای هر دو طرف، برنامه‌ی متعادلی برای رابطه‌ی جنسی و معاشقه‌هایتان ایجاد کنید. مشاوره ازدواج به شما کمک می‌کند تا بتوانید یک ازدواج موفق داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ازدواج موفق کلیک کنید.


تاثیر خدمات روانشناسی بر همسرداری خانم ها
اصول همسرداری از مهم‌ترین راه‌های ایجاد یک زندگی مشترک است که هم خانم‌ها و هم آقایان باید آن‌ها را رعایت کنند. یک زندگی مشترک موفق به همکاری هر دو طرف و انجام صحیح مسئولیت‌های آنان نیاز دارد. روانشناس به زوجین کمک می‌کند تا از وظایف خود آگاه شوند و علاوه بر انجام آن‌ها، با رعایت برخی نکات همسرداری، بهترین رابطه را با همسر خود برقرار نمایند. مشاوره ازدواج می‌تواند در این زمینه به زوجین کمک کند. متخصصان مرکز مشاوره حامی هنر زندگی در خدمت شما هستند تا در هر کجا که هستید یاری‌تان کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره ازدواج کلیک کنید.


برای دریافت مشاوره در زمینه همسرداری می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

منبع: همسرداری


برچسب ها: همسرداری ,
[ بازدید : 50 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مشاوره روانشناسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]